SEX AND THE CITY

SEX AND THE CITY
The four women discuss their sexual desires and fantasies, and their trials in life and love. "Sex and the City" is an excellent depiction of how hegemonic femininity looks, how it think and what it does..

LipStick Jungle Vs Cashmere Mafia

LipStick Jungle Vs Cashmere Mafia
" Promise yourself to be strong that nothing can be disturb your peace of mind. Look at the sunny side everything and make your optimism come true. Think only of the best, work only for the best, and expect only the best. Forget the mistakes of the past and press on to the greater achievements of the future. Give so much time to the improvement of yourself that your have no time to criticize others. Live in the faith that whole world is on your side so long as you are true to the best that is in YOU !!!.."

Selasa, 6 April 2010

ANGER




i'm angry... ?!
am i anger... ?!
yes i do..i'm angry now >>>> so what !
what do u do when you angry like me....hah ?
on saturday
ada date w my gurly....janji ptg
so aku spai umah dia petang...col punyer col x angkat2..hp tutup...my blood high pressure !!
aku park kereta kt luar...then aku gegar pintu umah dia...
so she asked me "...nape ni u ketuk kuat2 takut i igat saper td !!!
i'm say "..apsal hp u..dh mamposs ? x reti2 nk on ?..byk kali i call..
she's "..u kata ptg selalu nye u kn lambat mesti kul 7.30pm u spai so i charges laaa...
i'm yelling "...dah jom i lapar ni...u dok mana pun spai lubang cacing i cari tau !!!
on sunday
petang aq aku ada date w my sweety...so aku pick up before dinner at 6pm...awal sangat aku ajak window shopping kat wangsa walk...survey brg kt pets shop coz in coming couple month nk bela kucing...mahal giler ! my sweety kata " xpayahla kt sini mahal nti dia carikan kt petaling street or jln pudu...."after that dia nk beli jeans so, layan je la...lama giler !
time out...jom makan !
after dinner !
on my way hantar my sweety...aku salah lorong..masuk highway DUKE...
i'm says "...apa punye bodoh jln nie td dtg ikut jln lama skang msk highway..saje diaorang nk perangkap kena tol 2ringgit...BODOH !!!
sweety answer "...takpelah kak betul lah nie..akak terus je nti kuar jln kuching dh dekat la tuu !!!
my ways at jln kuching...ada kereta celaka ala2 mewah slow giler kt depan aku
i'm sayss "...wei beromen ker dalam kete tuu ??
sweety answer "...sabarla kak driver tak tahu pegi mana tuu..serba salah kot nk ikut jln mana...biasa akak boleh sabarkan...lgpun dia sorang je tuu !!
i'm yelling "...sorang apa ? ko tengok tuu diaorang main bawah tuu...lane sbelah kete jln ok je..taula kete byk...ko tengok tuu kt depan xder kete takkan bwk 40km/j jee...
my sweety diam..she's know i'm angry...
n' then i potong kete bodoh tuu...drama again..aku bhenti kt sblh kete tuu bukak tingkap sambil pekik .."wooooiii xsabar2 ker tgokla kete belakang bersusun..." terpinga2 awek sebelah tuu bgun...
n' i'm telling my sweety "... see i tell u ada awek kt sebelah dia !!!
i'm very so sorry a both of U...i dont know what happened to me...:(
i'm really dont know what to say but is through in my heart... I'M SO SORRY...I'M SO SORRY..I'M SO SORRY !!
AKU MARAH PADA SIAPA SEBENARNYA ???

Tiada ulasan: